Entries

jueves, 8 de septiembre de 2016

Welcome to Goblin Tales

 

Hi everyone!
My name is Ana, and I am the artist behind Goblin Tales. I sculpt BJD (ball jointed dolls) with a fantasy style, in order to bring to life the characters of my stories; I believe that the most beautiful part of this work is that everyone can recognize their own character in a certain mold, and bring it to life with his/her own customization style. So I hope my dolls will serve as a blank canvas in which you can express yourself too :D

In this blog you can follow my work process, and stay informed of the news that may come. I hope you like my little fantasy world.

Ana 
________________________________

¡Hola a todos!
Me llamo Ana, y soy la artista detrás de Goblin Tales. Me dedico a esculpir muñecas BJD (articuladas) de temática de fantasía para dar vida a los personajes de mis historias; creo que la mayor belleza de este trabajo es que cada uno pueda reconocer a su personaje en una muñeca, y darle vida con su propia personalización, de modo que espero que mis creaciones os sirvan de lienzo a vosotros también para poder expresaros :D

En este blog podréis seguir el proceso de mi trabajo y estar informados de todas las novedades que vaya habiendo. Espero que os guste mi pequeño mundo de fantasía. 

Ana

1 comentario: